Jatkuva työssä oppiminen – Lähtökohtia, edellytyksiä ja seurauksia
Edistys-analyysissä Jyväskylän yliopiston kasvatustieteilijät kokoavat yksiin kansiin tutkimukseen perustuvaa ymmärrystä työssä tapahtuvasta oppimisesta ja kartoittavat mitkä tekijät mahdollistavat, edistävät tai rajoittavat työssä oppimista ja millaisia seurauksia työssä oppimisella on havaittu olevan yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle laajemmin.
- Nimi:
- Jatkuva työssä oppiminen - Lähtökohtia, edellytyksiä ja seurauksia
- Kirjoittajat:
- KT Soila Lemmetty, KM Marianne Jaakkola ja KT Kaija Collin
- Julkaisuvuosi:
- 2022
- Julkaisija:
- Teollisuuden palkansaajat TP ry
- ISBN:
- 978-952-7324-22-6 (nidos) 978-952-7324-23-3 (pdf)
Edistys-analyysi 1/22: Jatkuva työssä oppiminen – Lähtökohtia, edellytyksiä ja seurauksia julkaistiin 10.5.2022.