Hyppää sisältöön

Jatkuva työssä oppiminen – Lähtökohtia, edellytyksiä ja seurauksia

Edistys-analyysissä Jyväskylän yliopiston kasvatustieteilijät kokoavat yksiin kansiin tutkimukseen perustuvaa ymmärrystä työssä tapahtuvasta oppimisesta ja kartoittavat mitkä tekijät mahdollistavat, edistävät tai rajoittavat työssä oppimista ja millaisia seurauksia työssä oppimisella on havaittu olevan yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle laajemmin.

Nimi:
Jatkuva työssä oppiminen - Lähtökohtia, edellytyksiä ja seurauksia
Kirjoittajat:
KT Soila Lemmetty, KM Marianne Jaakkola ja KT Kaija Collin
Julkaisuvuosi:
2022
Julkaisija:
Teollisuuden palkansaajat TP ry
ISBN:
978-952-7324-22-6 (nidos) 978-952-7324-23-3 (pdf)

Edistys-analyysi 1/22: Jatkuva työssä oppiminen – Lähtökohtia, edellytyksiä ja seurauksia julkaistiin 10.5.2022.

TIEDOTE 10.5.2022

    Tilaa tämä julkaisu

    Voit tilata tällä lomakkeella julkaisun itsellesi tai organisaatiollesi maksuttomasti. Postitamme julkaisuja arkisin. Ongelmatilanteissa, tai jos sinulla on kysyttävää, laita viestiä: info@tpry.fi

    Hyväksyn tietojeni käsittelyn tietosuojaselosteen kuvaamalla tavalla.

    Jaa somessa:

    Sinua voisi kiinnostaa